29 Haziran 2015 Pazartesi

Onur Yürüyüşü

Mert Erdumlu kaleminden...

Onur Yürüyüşü'ne destek veren herkes lezbiyen ya da gay olmuyor. Bu bir...

İkincisi, olsa bile bundan sana ne? Sen delikanlı ol, kendi dünyana bak. Diyorlar ki onlar da, bizlerin dünyasına da SAYGI GÖSTER.

Sonra... Tüm dünya saygı gösterirken, sen saygı göstermiyorsan, sen GELİŞMEMİŞ ülke olarak kalmaya mahkumsun. Yok 3. köprüyü engellemeye çalışıyor dış mihraklar, yok 3. havaalanını istemiyorlar, gelişmemizi istemiyorlar demekle olmuyor !!!

Gelişmemişsin ÇÜNKÜ !!! Bunu gizlemeni istemiyorlar belki de !!! Bir de buradan bak...

Ayrıca, milletin tercihinden SANA NE !!! Sana giren çıkan ne??? Bırak isteyen istediği gibi yaşasın, sen engel olmaya çalışsan da yaşamayacak mı zaten? Bunu SEN benden daha iyi bilmiyor musun?

Ve daha da önemlisi... Yolunuz İstanbul'da, transeksüel olup, hayat kadını gibi çalışan kişilerin bulunduğu yerlere düşüyorsa, bir bakın bakalım... Onlarla kimler pazarlık yapıyor? Bakın bakalım, o yürüyüşe katılan ya da o yürüyüşe ılımlı bakan bir PROFİL görebilecek misiniz?

Şahsen ben İstanbul'un göbeğinde yıllardır şunu gördüm. O eline palalar alan, nidalar atan tiplemeler var ya, işte onlar bunlarla geceleri pazarlık yaparlar, sonra delikanlılığı laf ile beyana yeltenirler...

Ama delikanlılık öyle bir şey değil, sen de ben de biliyoruz güzel kardeşim. Ne lafla oluyor, ne de pantolonunu indirip kaldırdığın aletini bir yere yerleştirmekle oluyor.

Ve bence... O yürüyüşe katılan, destek veren hemen herkes tepki veren hemen herkesten çok daha DELİKANLI... Neden biliyor musunuz? İki yüzlülük yok... Radikal bir hayat kararına saygı var... Eleştiri yok... Kin yok... Nefret yok...

Özümde ne düşünüyorum? Kimsenin cinsel tercihi beni ilgilendirmiyor !!! Sıcak mı bakıyorum? Hayır, çünkü sıcak mı bakmalıyım diye düşünmüyorum bile... Beni hiç ilgilendirmiyor. Karşımdaki bir birey ve ben sadece saygı duyup geçmek istiyorum.

Saygı duyuyorum diye bana bir şey söylemek isteyen olursa da beklerim her zaman...

Çocuklara kötü örnek oluyor diyenlere de...

Kardeşim, çocuğuna sen DAHA İYİ örnek ol, seni örnek alsın, insanlığı eksik kalacak ama en azından senin gibi biri olacak.

Ufak bir not da ekleyim, her ne kadar saygı ve sevgi çerçevesinde konuyu ele alsam da, Ramazan ayında inanan inanmayan herkesin saygı sınırlarını aşmaması gerektiğini de savunurum. Örneğin çıplaklık Ramazan ayında gereksiz bir tepki şekliydi, ama o olmasa da müdahale olacaktı. Daha da elim olanı bu konuya tepki veren insanların paylaşımlarına baktığımda ben bir kişinin bile bu konu üzerinde durduğunu görmedim. O yüzden yekten onların tepki verdikleri hususlara değindim. Esas tepki verilmesi gereken ayrıntının unutulması da onlara yakışan, hatırlatması da bize yaraşan bir davranış şeklidir...

Bir Hadis-i Şerif ile bitireyim yazımı...

"Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz." (Tirmizi, Kıyamet, 53, no: 2507; Beyhaki, Şuabu'l-İman, 5/315, no: 2778; bk. Keşfu'l-Hafa, 2/265)

Saygılar...
Mert Erdumlu
30.06.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder