2 Haziran 2015 Salı

Aramızda fark mı var?

Allah tarafından verildi diye halkı kandırmadığı, Hz.Muhammed beni işaret etti, rüyamda gördüm demediği için mi bu insana din düşmanı gözüyle bakıp insanları kandırıyorsunuz?

Onu da yaradan Allah'a şükür ve kendisine teşekkür etmek ile dinden uzaklaşmış mı hissediyorsunuz?

Ben kısadan uyarayım, Hz.Muhammed işaret etti başbakanımız seçilmiş insan demek kadar dinden uzaklaştıracak bir mefhum yok dinimizde, nereden mi biliyorum? Sizin gibilerin okumadığı, okusa da anlamadığı Kur'an-ı Kerim'i en az 9 farklı mealden karşılaştırmalı ayet ayet incelemiş, okumuş biri olarak söylüyorum...

Ha, dindar sizsiniz... Tercihlerimiz ve hayat şartımız bizi bağlar, hesabını da verecek olan bizken, dindar olmayan bizleriz size göre değil mi?

Sizin gibilerden kot giyen kadınlar depremin sebebi gibi söylemler çıkarken, bizler bir depremi yer kabuğu içindeki kırılmalar nedeniyle ani olarak ortaya çıkan titreşimlerin dalgalar halinde yayılarak geçtikleri ortamları ve yer yüzeyini sarsması olayıdır diye inceleriz...

Aramızda fark mı var? Bence de çok var... İlber Hoca bazen haklı, çok cahilsiniz ama bundan haberiniz dahi yok...


Saygılar

Mert Erdumlu
02/06/2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder