1 Nisan 2014 Salı

CHP ve 2014 Yerel Secimlerin ardindan yapmasi gerekenler ile ilgili ozelestiri (2)...

Simdi tamam... AKP caldi, hile yapti, onu bunu yapti da... Gelelim CHP'ye...

AKP tum oylari bu sekilde mi aldi? Cogu sehirde size nal toplattilar... Kabaca izahi boyle... Hepsinde hile olmasi mumkun mu? Ya da hepsinde hile var diyip sizler mi bizlerin gozunu boyamaya calisiyorsunuz?

CHP oturup dusunecek !!! Ben bu Anadolu'ya neden giremiyorum, neden hitap edemiyorum diyecek... Aylarca, bizlerin cok sayida grupta, cok farkli gorusteki arkadaslarimiza izah ettigim ve prensip edindigim tek hakikat vardi, o tur cabalarimizi profilimizden goremezsiniz, gordukleriniz de yeterli gelmez zaman zaman, farkindayim ama iste bu yeterlilik kaygisidir bizi bugun bu duruma sokan... Ben prensip olarak, hicbir suretle, hicbir AKP'li arkadasa hakaret edilmemesi, kufur ile konusulmamasi, ozellikle aptal, salak diyenlere de bu ekibin icinde cok zeki insanlar olmasaydi, 12-13 sene boyunca nasil bu basarilari elde etmis olabileceklerini izah ettim durdum... Evet, rakibimin guclu yanlarini incelerim ben prensip olarak, evvela...

Basari kelimesine takilacaginizi hissediyorum... Ama, oyle... Ayni siyaset arenasinda mucadele ediyorsaniz, yillarca senin elinden her secimleri alabiliyorlarsa, adamlarin tek basarisi vardir belki, o da budur... Neden mi?

Cunku, halka hitap etmeyi bildiler... Senin gormezden geldigini gormeyi bildiler... Ha, tabi ki oyunu alana kadar, sonrasinda kendi yasayacaklari luks yasam ve olanaklar, o halka sadece sov mitingleri yapilirken akillara gelen o vatandasa, oyle ya da boyle, kendilerini degerli hissettirdiler...

CHP ne yapti? Yaklasik 1 yildir, kendi icin calisan, gonulden bunu yapan, kullanmayi sevmesem de anlayacaginiz kelimeyle apolitik genclige bile gelip sahip cikamadi... Bulamadi hepsini, oturup konusamadi... E, Anadolu'daki halk hakli degil mi? Demezler mi sana, sen daha senin icin mucadele edenleri gormuyorsun, beni nasil goreceksin demez mi?

Otekilestirmek kotudur... Tayyip ve ekibi bizleri yani aslinda hicbir siyasi bagi olmayan Ataturk ve Cumhuriyet sevdalisi, vatan sevdalisi gencleri nasil otekilestirdiyse, sizler de Anadolu'daki halki oyle otekilestirdiniz... Istanbul ve Ankara'nin kirsalini oyle otekilestirdiniz...

Dogru, demokraside malesef ki herkesin oyu 1 adet... Hal oyleyken, oyunu kuralina gore oynayanin kazanmasi da normal...

Oradaki halk, sadece sahiplenilmis oldugu duygusuyla gormuyor iste hirsizliklari, yolsuzluklari, skandallari... Farketmiyor onlar icin... Cunku, biliyorlar ki CHP, sen zaten gormezden geleceksin onlari... Senin baska turlu nedenlerin de var, Anadolu'ya giremeyecek... Ne yaptin onlari gidermek icin?

Aylardir takip ediyorum, belki bir tane strateji gelistirir, biraz farklilasirsiniz diye, hicbir sey yakalayamadik, halk da yakalayamamis olacak ki, sandiktan cikan rakamlar net izah ediyor...

Mert Erdumlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder