1 Nisan 2014 Salı

Bir konuda anlasamadik sanirim

Bir konuda anlasamadik sanirim:

Ben kimseye OY VERMEK zorunda degilim !! Ama, ben nasil ki vergimi odemek zorundayim, faturalarimi odemek zorundayim, bagkurumu odemek zorundayim,

(Ey anlamadan bilmeden konuya mudahil olan kardesim sen cekil, lafimin seninle yani onlara oy verenle hicbir ilgisi yok... )

DEVLETi temsil eden Hukumet olarak sen bana hizmet VERMEK ZORUNDASIN ARKADAS !!!

Bunu herkes boyle bilsin... O hizmeti de gelip 50 kere bana reklam yapamazsin... Git kime reklam yapiyorsan yap, ama ben de sen de iyi biliyoruz ki, sen o hizmeti vermekle mukellefsin !!!

Zaten, yine sen de ben de biliyoruz ki, ranti cukkalamanin daha rahat baska bir yolu da yoktur... Hizmet ihalesi bu islerin en mihenk tasidir... Hem de sonunda hizmet yaptik diye reklami vardir...

Hadi esen kalin...

Mert Erdumlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder