2 Temmuz 2013 Salı

Gundeme Dair (02.07.2013)

Gundeme Dair (02.07.2013)


Yemin etsem inanir misiniz?

- Hicbir dis baglantim yok
- Kimse bana herhangi bir seyi dikte edemez, ben ne istersem onu yaparim
- Hicbir partiye mensuplugum yok, cikar kaygim yok
- Yillardir okurum, arastiririm, yazarim
- Ben DYP'ye hic oy vermedim, ama onlarin yonetimi beni hic rahatsiz etmedi, sorgulanacak noktalari vardi, sorgulayanlar sorguluyordu, muhalefet becerikliydi zaten o donemler...
- Ben ANAP'a da hic oy vermedim, onlarin da bir suru yolsuzlugu oluyordu, ama insanlar bu denli ayaklanacak kadar ayaga kalkmayi sanirim akillarindan dahi gecirmediler hic...
- Ben REFAH'a da hic oy vermedim, bu AKP onlarin uzantisi deniyordu basta, ona ragmen, ben onlarin yonetiminden de hic sikayetci olmadim, velev ki, muhtirasindan tutun da, ekonomik krizine kadar, yasanmadik tecrube kalmadigi halde, halk ayaga kalkmadi...
- Hicbir dis baglanti beni orgutleyemez, inanin ben onlarin akillarini alirim, yetmez
- Hicbir dis baglantinin orgutledigi, orgut, kurum ve kurulus, beni yonlendiremez, onlara cok agir gelirim, yetemezler, hodri meydan
- Ben CHP'ye de hic oy vermedim diyecegim de, onlarin iktidar oldugu donemler bizlerin dunyaya gelebilme fikri dahi ebeveynlerimizin beyninde yoktu sanirim, 90'larda katildigi Ciller hukumetleri var o kadar, koalisyon olarak Deniz Baykal Basbakan Yardimciligi yapmisti, hatirlarim o donemleri... Neyse, vermedim velev ki, onlardan da boyle ayaklanacak kadar bir yonetim, bir hakkaniyet eksikligi gormedim...
- Neyse ben hep oy vermedigim partileri bu ulkede iktidar gordum... AKP de bunlardan bir tanesi... Ilk kez AKP'den sitkim siyrildi... Benim sitkim siyrilmissa, feristah olsa kimse umrumda olmaz... Benim kimseyle bagim yok, kimseye gebeligim yok, kendim uretir, kendim kazanir, yasar giderim, projemi yaparim, bilgimin karsiligini alirim, arada hobilerimle ilgili alim, satim yapar kendimi idame ettirir giderim... Vergimi, bagkurumu, calisanimin SSK'sini da oderim, calma cirpma ile ilgilenmem, o yuzden ben harbi konusurum arkadas:

Bakin,

Camiye icki ile kimse girmedi dedik. Girildi dediniz. Muezzin dahil girilmedi dedi, Allah'tan korkmadan Allah'in adini agziniza sakiz yaptiniz. Utanin. Haysiyet ve seref mertebenizden dolayi hicap duyun.

Insanlar oldu, yaralandi, omur boyu iz birakacak aksakliklar yasadilar; birakin ozur dilemeyi, birakin adam olduren polise ceza vermeyi, prim verdiniz, vatandasa da capulcu demeye devam ettiniz, cikmasaydi oraya olmeseydi diyenleriniz var... Ve, sizin Allah'iniz var, oyle mi?

Vatanda satilmadik kurum ve kurulus birakmadiniz, ona ragmen dis borc cok ciddi bir mertebedeyken, IMF'ye olan borcumuzu kapattik diye, halki keriz yerine koydunuz... Bunu ilk kez yapmadiniz... Benzinin %800 arttigi, yumurta, sut ve peynirin fiyatlarinin 3 haneli rakamlarla arttigi yillar arasinda enflasyonu tek haneli acikladiniz, halk bunu yedi... Sadece halk da degil, okumuslarin icindeki cahiller de yedi... Tebrik ederim ama, orada akillica oynadiniz, ekonomiden anlamayan tabakayi komple supururdunuz, o tabaka malum ekonomi yazarlarinin hangilerinin satin alindigini ve sizlerin istediklerini yazmak durumunda oldugunu da bilemezler (hayir biz iclerinde Yuksek Lisans - Master yaptik da ordan biliyoruz, zorunuza gitmesin sakin), ne yapacaklar, okumaktan ve idrakten de eksik olduklarindan inanacaklar... Oylesini somurun kardesim, size helal olsun... Orada en buyuk destekciniz benim inanin... Herkese hakettigini vereceksin arkadas...

Ama, sen diktator gibi cikip milletin anasina dil uzatacaksin, Cumhuriyet'imizin kurucusuna laf atacaksin, ozel gunlerimize saygi gostermeyeceksin, senin kurmaylarin Istiklal Marsi okunurken, popolarini koyduklari zeminden kaldirma tenezzulu gostermeyecek, sen Israil'in NATO uyelik surecine destekleyici hamle yapacaksin ama gercek vatanperverleri yahudi usakligi ile itham edeceksin, sen Obama ile yaptigin muzakereler neticesinde yillardir dostumuz olan Kaddafi'yi satacaksin da bize dis mihraklar baslikli ders anlatacaksin, biz her seyi iyi biliriz diyip diyip, bu ulkede her seyi iyi bilen kitleyi zorla durtukleyip ayaklandiracaksin, sonra onlari tabanina capulcu diye kakalayacaksin, o masumlar da sana itimat edecek, hakikaten ruyalarinda tasavvur edemeyecekleri donanimdaki insanlara capulcu diyerek rezil, rusva bir duruma dusmelerine yol acacaksin, bizlerin gozunde kendi tabanini madara edeceksin, onlarin bilgi, birikim ve entellektuel donanimlarini bizler gormezden geliyorken, kudurdup uzerimize salarken tum yetersizliklerini bizlere tek tek gostereceksin, uzerine cikip Ingilizce'yi de cok iyi bilen satilmis danismanlarinin oyununa geleceksin, seni en yakinindakilerin dunyaya madara ettigini gormedigimizi, farketmedigimizi umitederek Allah'a yalvaracaksin, o sirada Allah'i ne gibi olaylarda, ne gibi nemalanmalarda ihmal ettigini hatirlayacak ve hicap duyacaksin, vicdanin sizlayacak, biliyorum cunku o vicdan sende var, var ki kanserle bogusuyorsun, Allah sifa versin bu arada, biz haz etmedigimiz birinin bile akilli, sihhatli ve saglam olmasini isteyecek karakterde insanlariz, ama sen bizim gibileri karalamaya devam edeceksin... Ve, tum bunlar olurken, ulkemizin bir bolumunun vaadedilmis oldugunu dahi halka aciklayamayacaksin, secimlere kadar bence anlastiginiz uzere o konuya hic deginmeyeceksin, secimlerin akabinde, eyalet ve baskanlik sistemini sunacaksin ve o esnadan sonra senin tabaninla da isin kalmayacagi icin, rahat rahat ulkenin bir bolumunu gozden cikarmani, herkesin izlemesini saglayacaksin. Bunun icin, tum alt yapi calismalari tamamlanmisti zaten, en yetenekli, en elim ordu mensuplari, pasalarimiz iceriye bos yere girmedi, sen de biliyorsun, biz de biliyoruz...

Kurguyu daha gercekci yapabilirdiniz ama, cocuklara izah ederken zorlaniyoruz biraz... Cunku, halen sizlerin seref ve haysiyet sahibi insanlar oldugunuza ikna etmeye calisiyoruz onlari...

Gelecege dair ruyalari, hayalleri kirlenmesin diye yapiyoruz bunu... Sizinle bir ilgisi yok...

Saygilar sunarim...

R.Mert ERDUMLU tarafindan
02.07.2013 tarihinda 10:30 - 10:44 arasinda kaleme alinmistir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder