7 Şubat 2014 Cuma

ALLAHAISMARLADIK

Beni gormek, tanimak demek gordugunuz ya da algiladiginiz kadari degildir. Hicbir zaman da olmayacak...

Ben insanlarin en cok MASKESIZ hallerini sevdim. Ve, her insanin o maskesiz haline bir sekilde sahitlik edecek firsat yakalamaya calistim...

Yuzlerinde maskelerle insanlar, MUTLUYMUS gibi yapip, mutluluk oyunlari sergileyedursunlar, ben mutsuz da olsam, GERCEK mutlulugun ozlemi dahi icimi bu maskeli insan grubundan daha cok isitir...

Evet... Hayal kurmayi sevdim... Hem de cok... Ama, mutlulugu hep gerceklerde aradim, hayallere kapilmadim...

Ve, simdi seyrededururken insanlari, gercekten kac kisi var ben MUTLUyum diyebilen bilmesem de, hayal ile gercek arasindaki ince cizgiyi her zaman farkedebilen insanlarla birlikte hayata devam etmek istiyorum.

Diger herkese, yani anladigini sanip anlamayanlara, gordugunu sanip bakamayanlara, oldugunu sanip kalamayanlara ve tum SAHTEliklere ALLAHAISMARLADIK diyorum...

Mert Erdumlu tarafindan
08.02.2014 tarihinde kaleme alinmistir...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder