4 Ocak 2014 Cumartesi

Allah'a sukur, Ataturk'e tesekkur !!

Insanlarin en cok unuttuklari hakikatlerin en basinda, 'Allah'a sukur, Ataturk'e tesekkur' secenegi geldigini bir kez daha animsatalim... Cok gereksiz bir anlam kaymasina sebebiyet veren; okumuslar ya da okumamislar, cahiller ya da aydinlar (tabi hepsi sozum ona aydin da...) mevcut memleketimizde... Ancak, bugun Ataturk'u sevmeyenlerin varligi, vakti zamaninda Ataturkcu'luk kisvesi altinda (ki kendilerine rozet Ataturkcu'su deriz) gercek durumu izahta gucluk cekenler, kas yapayim derken goz cikartanlardan dolayidir... Ancak, yeni jenerasyon genclik olarak, biz gereken her seyi izaha haziriz... Yuzbinler, milyonlar farketmez, bizde her bireyin yek vucut durusu, milyonlara bedeldir... Kimse tasidigi canin vatan ve bayrak sevdasi yolunda ehemmiyetini dusunmeyecek mertebededir... Sayet, duzelecekse her sey, aydinlik olacaksa Turkiye'nin bekasi, Mert Erdumlu olarak diyorum ki ben, tum canlarimiz feda olsun vatanimiza... Ama, bunu derken bir kez daha altini ciziyorum, kolaya kacan aciz insanlardan olmayacagiz. Bizler, vatan ugruna yasamak ve bu ugurda gereken en buyuk mucadeleyi vermekten geri durmayacagiz. Tum bunlari yaparken, saygi ve sevgimizden de vazgecmeyecegiz. Iste o zaman, ben bazi insanlarin 'sen ne ayaksin' tarzinda sualler sormaktan vazgececegini ve bizlerin INSAN oldugunu farkedebilecekleri, cok daha guzel bir TURKIYE hayal ediyorum...

Mert Erdumlu 
04.01.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder