31 Mart 2013 Pazar

ISTANBUL SEHIR TIYATROLARI'NDA BIR OYUN: ISTANBUL HATIRASI






SEHIR TIYATROLARININ BU SEZON SEYRETTIGIM EN MUTHIS OYUNUYDU DIYEBILIRIM (2012-2013)... TORON KARACAOGLU GIBI BIR DUAYEN SAHNEYE NE KADAR DA YAKISIYOR, HEM DE BU YASINDA BU NASIL BIR MESLEK ASKI DEDIRTIYOR BIR ZAMANLARIN 40 YASLARINDA SOZUM ONA EMEKLIYE AYRILMIS SAHTE VATANPERVERLERE... BEN, EMEGI GECEN HERKESI TEBRIK EDIYORUM, ANCAK TARIK SERBETCIOGLU'NU BOYLESINE GUZEL BIR ESERI SAHNEYE KOYDUGU ICIN VE GOGSUNU GERE GERE MUSTAFA KEMAL ATATURK'U SAHNEDE, BOYLESINE BIR DONEMDE ONURE ETTIGI ICIN DEFALARCA TEBRIK EDIYORUM !!! VE, BIR KEZ DAHA AYAKTA ALKISLIYORUM !!! BOYLE ESERLERI SAHNEYE KOYMAYA DEVAM ETTIGINIZ SURECE, ALLAH OMUR VERDIKCE, BIZLER HEP IZLEYICI KOLTUKLARINDAKI YERLERIMIZDE OLACAGIZ !!! (12/1/2012)


Bu oyunu 2.kez yine Fatih sahnesinde izledim. Bir kez de, daha alisik oldugum Muhsin Ertugrul sahnesinde denk getirip muhakkak izleyecegim... Beni benden alan, baska diyarlara goturen, aslinda hic yasamadigimiz ama sicakligina ozlem duydugumuz, o eski Istanbul'a goturen, icinde ask, savas, dostluk, vatanperverlik gibi bir suru durum ve duyguyu barindiran, muhtesem bir eser... Tarik Serbetcioglu ve degerli esi Binnur Serbetcioglu'dan bunun benzeri bir suru daha eser gormek isteriz... Olumsuz bazi tenkitler gordum, uzulerek okudum, herkes her eseri begenmeyebilir; lakin, boylesine bir eseri begenmeyenler, bence tiyatro ile degil de aerobik, tenis gibi daha fazla stres atacaklari alanlara yonelsinler ki, tiyatro esas izleyicisine boylesine degerli yapitlari sunabilsin... Terbiye haddim nezdinde en cok bu sekilde izah edebiliyorum duygularimi... Ben, emegi gecen herkesi 2 kez ayakta alkislamistim, defalarca daha ayakta alkislayacagim... Cok tesekkurler, iyi ki varsiniz, iyi ki Turk Tiyatro Dunyasi'na hizmet ediyorsunuz Sn.Serbetcioglu... Sizi, hususi olarak bir kez daha ayakta alkisliyorum...(3/28/2013)



Refik Mert ERDUMLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder